شناسهٔ خبر: 22479 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تمدید مهلت ارسال مقاله به دوازدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS) ٢٠١٦

همایش مهلت ارسال خلاصه مقالات به دوازدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی ((ICOPMAS ٢٠١٦به مدت بیست روز تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، دبیر دوازدهمین دوره این همایش ضمن  اعلام خبر تمدید مجدد مهلت ارسال چکیده مقالات تا تاریخ ٢٠/٣/٩٥ افزود: با توجه به تقاضای تعداد کثیری از اساتید، دانشجویان، محققان و سایر علاقه‌مندان برای تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی و موافقت صورت پذیرفته از سوی اعضا محترم کمیته علمی، مهلت ارسال چکیده مقالات تا ٢٠ خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

الهیار افزود: مهلت تمدید شده با توجه به برگزاری همایش در آبان ماه و مهلت باقی مانده جهت ارزیابی و اعلام نتایج مقالات جهت ارایه شفاهی و پوستر، غیر قابل تمدید است و از تمامی استادان و دانش پژوهان تقاضا می شود در مهلت مقرر مقاله‌های خود را جمع بندی و ارسال نمایند.

 دوازدهمین همایش با هدف ارایه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی کارشناسان و شرکت های مهندسین مشاور و پیمانکاران و سازندگان تجهیزات بندری و دریایی با حضور متخصصین داخلی و خارجی در تاریخ ١٠ تا ١٢ آبان ماه در محل هتل المپیک تهران برگزار می گردد.

علاقه‌مندان می توانند برای ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی همایش مراجعه نمایند.

نظر شما